De ce să alegi totemuri publicitare?

Ai nevoie de publicitate? Află cum te pot ajuta totemurile publicitare!

Totemurile publicitare sunt sisteme de semnalizare indispensabile pentru afaceri. Acestea atrag atenția şi oferă, de asemenea, posibilitatea de a crea o impresie complet unică și de a extinde imaginea companiei tale.

Un totem publicitar este un ecran de sine stătător care îți permite să afișezi informații, grafice, videoclipuri și reclame în aproape orice spațiu, atât în interior, cât și în exterior. Această soluție de semnalizare versatilă este incredibil de elegantă și poate fi plasată în orice locație va avea cel mai mare impact pentru nevoile tale.

De ce să alegi totemuri publicitare?

Noul an reprezintă momentul ideal pentru a reflecta asupra eforturilor din anul precedent pentru orice afacere, în special eforturile de publicitate și marketing. Sunt formulate noi strategii, obiectivele de afaceri sunt conturate pentru restul anului și ai un buget stabilit pentru promovare.

Pe măsură ce piețele de afaceri devin din ce în ce mai competitive, publicitatea își continuă progresul într-un ritm neîncetat, pe măsură ce tot mai multe companii caută să iasă în evidență.

Totemurile publicitare oferă o soluție elegantă pentru cerințele de publicitate interioară și exterioară. Pe lângă faptul că sunt relativ simplu de instalat și întreținut, acestea s-ar putea dovedi a fi o metodă rentabilă de publicitate pe termen lung.

Cine poate beneficia de totemuri publicitare?

Totemurile publicitare sunt utilizate de o serie de sectoare ,servicii, în special de cele din sectorul pentru clienți și de retail.

Unele locații comune pentru instalarea de totemuri publicitare includ:

  • Medii în aer liber
  • Zone publice
  • Parcări
  • Restaurante
  • Complexe comerciale
  • Facilități Drive-Thru
  • Campusuri universitare
  • Muzee

Unul dintre cei mai importanți factori în orice formă de afișare digitală, fie că este vorba de publicitate sau informație, este identitatea mărcii tale. Mai jos regăsești câteva motive pentru care alegerea de totemuri publicitare este cea mai indicată pentru compania ta:

Îți oferă vizibilitate

Amplasate de-a lungul străzilor aglomerate, în diferite stații de autobuz, în interiorul mall-urilor sau magazinelor, totemurile publicitare pot fi observate de toți oamenii care trec pe acolo. Majoritatea persoanelor parcurg același traseu în mod repetat, unii dintre ei mergând la serviciu în fiecare zi, alții la cumpărături etc. Acest lucru înseamnă că vor vedea reclamele tale în mod regulat, ceea ce face că reclama ta să le rămână în gând mult timp. Aceasta va fi înregistrata în memoria lor fotografică, așa că își vor aminti pe termen lung de compania ta. Pe de altă parte, exista mai multe dimensiuni de totemuri publicitare şi dacă alegi un format mare va fi imposibil să nu fii remarcat, ajutând astfel la consolidarea prezenței produsului tău, a mesajului mărcii pe piață, deoarece ajungi la numeroase grupuri țintă în același timp.

Plasarea personalizată

Un alt avantaj al totemurilor publicitare este plasarea lor personalizată. Poți plasa totemul publicitar oriunde simți că vor avea cel mai mare impact. Acesta poate fi un mare avantaj atunci când ai o afacere către care dorești să atragi trafic. Poți folosi totemuri publicitare și în zonele în care este dificil să ajungi la oameni. Un exemplu sunt comunitățile agricole rurale răspândite pe distanțe mari. Prin plasarea de totemuri publicitare de-a lungul unuia dintre drumurile principale din jurul comunității, îți vei crește vizibilitatea. Amplasarea de totemuri publicitare servește drept ghid de direcție pentru potențialii clienți.

Recunoașterea mărcii

Totemurile publicitare sunt o modalitate excelentă de a crește gradul de cunoaștere al mărcii. Deoarece oamenii trec atât de des pe lângă totemuri publicitare, de fiecare dată când văd aceeași imagine, aceasta se întipărește în minte. Cu cât văd mai mulți oameni totemurile publicitare, cu atât mai puternică devine asocierea în mintea lor. Atunci când au nevoie de un serviciu pe care îl oferi, ei pot profita de memoria lor și pot intra în legătură cu firma ta. Astfel, totemurile publicitare sunt o modalitate excelentă de a împărtăși un mesaj rapid despre ce reprezintă compania ta, de a-ți promova marca și de a împărtăși diferite promoții.

Permanență

Având totemuri publicitare, mesajul tău este mereu afișat. Indiferent la ce oră din zi sau din noapte, cineva ar putea trece cu mașina pe lângă totemul publicitar afișat şi va afla despre afacerea ta. Astfel, beneficiezi de o publicitate în permanență, 24 de ore din 24.

Avantaje practice

Există totemuri publicitare care pot fi fixate pe un perete sau afișate pe tavan, dar şi totemuri publicitare unice care pot fi amplasate pe podea, în interior sau în exterior, ocupând o poziție principală în care este cel mai probabil să obțină un impact maxim. Totemurile publicitare trebuie amplasate strategic în avantajul tău pentru a obține cele mai bune rezultate posibile în ceea ce privește interacțiunea și implicarea şi publicul țintă.

Cost redus

Costurile pe termen lung ale publicității prin totemuri publicitare sunt, de asemenea, favorabile în comparație cu alte forme de publicitate. De exemplu, costul pentru a face publicitate la televizor poate fi uriaș în comparație cu totemurile publicitare. Acestea sunt mult mai eficiente din punct de vedere al costurilor și al timpului. Poți schimba conținutul după cum îți dorești la costuri extrem de mici.

Vei crea o caracteristică unică

Cum te diferențiezi de alte mărci de pe piață? Unele industrii sunt saturate cu același tip de promovare, din nou și din nou – a avea o caracteristică unică care este mai mult decât un semn pe un perete este modalitatea perfectă de a-ți arăta marca și de a face o declarație. Un totem publicitar este greu de ignorat şi te va scoate din anonimat.

Beneficii de orientare

Accesibilitatea este atât de importantă pentru toate tipurile de afaceri, iar semnalizarea prin totemuri publicitare oferă clienților și angajaților indicatoare de orientare și informații de direcție eficiente. Perfecte pentru industria hotelieră și auto, care necesită adesea o serie de tipuri diferite de semnalizare și ghidare în clădiri. Poți alege, de asemenea, totemuri publicitare cu două fețe, ceea ce înseamnă că poți furniza informații în mod eficient.

Your email address will not be published. Required fields are marked *