În ziua de azi este esențial pentru fiecare companie să folosească cele mai bune tehnici de marketing pentru a-și promova marca și a atrage atenția clienților. În timp ce marketingul online este o modalitate excelentă de a captiva clienți, nu trebuie să uităm modalitățile tradiționale de marketing, cum ar fi folosirea de roll up banner.
Atunci când sunt bine concepute și bine gândite, bannere de tip roll up sunt o resursă importantă la orice expoziție. De asemenea, pot avea un impact mare în orice recepție sau loc de afaceri, permițându-ți să transmiți un mesaj de vânzări concis și bine direcționat către potențialii şi actualii clienți. Introducerea conținutului și a designului potrivit pe roll up banner este foarte important atunci când vine vorba de transmiterea mesajului tău. Folosirea de roll up banner la târguri comerciale și evenimente promoționale ajută la creșterea gradului de conștientizare a publicului cu privire la produsul sau serviciile tale şi ajută la consolidarea mărcii.
Scrierea mesajului corect pe roll up banner:
- Fă-ți timp să te gândești la mesajul pe care vrei să îl ai pe roll up banner.
- Când este un mesaj de vânzare, subliniază beneficiile și include caracteristici dacă este cazul.
- Scrie mesajul vorbind din punctul de vedere al audienței.
- Păstrează mesajul concis și la obiect, prea multe cuvinte vor părea aglomerate.
- Amintește-ți că ai doar câteva secunde pentru a atrage atenția publicului.
Bannerele roll up nu sunt puțin de modă veche?
Nu! Sunt încă la fel de populare, poate chiar mai căutate decât în trecut. Calitatea mecanismului s-a îmbunătățit considerabil. Acest lucru, împreună cu tehnologia modernă de imprimare, face ca bannerele roll up să fie alegerea numărul unu pentru majoritatea firmelor. Cele mai multe bannere sunt acum imprimate pe materiale de înaltă calitate. Cu ani în urmă, bannerele roll up trebuiau tipărite litografic, dar cu presele digitale moderne vei obține un afișaj mult mai rentabil, cu rezoluție mai mare și rezistent la decolorare.
Este această nouă tehnologie mai scumpă?
Nu. Găsește compania potrivită care comercializează roll up banner și nu numai că vei fi impresionat de gama de dimensiuni și calitate, dar şi tarifele vor fi accesibile.
Ți se pare dificil să proiectezi designul? Nu e nici o problemă, poți primi ajutor de la specialiști.
Cele mai multe tipografii pot oferi șabloane pe care să le proiectezi, astfel încât să poți crea corect opera de artă. Nu ai timp, răbdare sau abilități pentru a-ți crea propriul design, atunci nu te teme: specialiștii în domeniu au propriile lor studiouri de design grafic. Tot ce faci este să le furnizezi un rezumat cu ceea ce încerci să obții, să le oferi o copie a siglei și imaginilor tale, dacă este necesar, și o schemă de culori pe care ai dori să o folosești și lasă-i să facă restul.
Principalele beneficii ale bannerelor tip roll up:
- Ușoare
- Asamblare rapidă
- Grafic față-verso
- Accesibile
- Grafică ușor de actualizat
- Mai multe opțiuni de dimensiune
- Aspect profesional
- Opțiuni speciale disponibile
Branding
Alegerea de roll up banner îți poate educa potențialii clienți printr-o scurtă perspectivă asupra produselor și serviciilor pe care le oferi, dar îi pot și îndemna să încerce și să cumpere.
O concepție greșită obișnuită despre bannerele roll-up este că sunt utile doar în expoziții comerciale, cu toate acestea, acestea pot fi într-o varietate de moduri pentru a-ți accelera campaniile de marketing. De exemplu:
- Locuri unde oamenii stau la cozi.
- Zone de recepție și săli de așteptare în sediul companiei tale.
- Săli de așteptare ale altor afaceri, adică un roll up banner care expune produsele tale în zona de așteptare a unui salon.
- Conferințe, seminarii și alte evenimente.
- Pentru promoții în magazine.
- Ca materiale promoționale în sediul partenerilor strategici.
Acestea sunt doar câteva dintre utilizările unui roll up banner. Te poți gândi şi la alte modalități de a utiliza bannere roll up, în funcție de strategia ta de marketing.
Sunt greu de asamblat?
Deloc! Poți ridica singur un roll up banner în câteva minute. Spre deosebire de bannere publicitare sau alte forme de marketing este mult mai ușor să instalezi roll up banner. De asemenea, durează extrem de puțin să îl dezasamblezi. Nu va trebui să angajezi pe nimeni pentru a configura aceste bannere, deoarece oricine poate face acest lucru.
Durabilitate
Sistemul de proiectare al bannerelor roll up care facilitează retragerea atunci când nu sunt utilizate asigură, de asemenea, ca bannerul să rămână în formă excelentă, indiferent de cât timp este depozitat. Odată intrat în bază, este protejat de expunerea directă la soare, praf și umiditate. Prin urmare, este capabil să reziste la uzura utilizării și transportului obișnuit.
Eficiență
Bannerul pull up își face treaba într-un mod foarte eficient. Pe lângă ușurința de asamblare și portabilitate, natura sa îi conferă un avantaj față de alte produse publicitare. În funcție de alegerea ta, acestea pot avea o înălțime de aproximativ 6 metri, ceea ce înseamnă că cea mai mare parte a configurației este la nivelul ochilor, promovând vizibilitatea conținutului. Astfel, clienților le va fi greu să le rateze când vor trece pe lângă bannerele tale.
Dacă poți combina cu succes acest lucru adăugând culori atrăgătoare și imprimare calitativa pentru roll up banner, vei convinge oamenii să vorbească despre produsul tău.
Ușurință de depozitare
Odată ce ai terminat cu bannerul de tip roll up sau ai o campanie mai presantă cu un banner separat, este indicat să îl depozitezi bine până când ai nevoie de el din nou. În timp ce este dezasamblat, ocupă foarte puțin spațiu și nu ar trebui să îți aglomereze zona de depozitare.
Există multe tipuri de roll up banner care vin în numeroase dimensiuni, forme și stiluri. Sunt unele dintre cele mai practice afișaje pe care le poate deține o companie. Valoarea lor adevărată este că sunt accesibile, versatile, portabile și o modalitate eficientă de a comunica un mesaj scurt și vizual.
Bannerele sunt esențiale pentru orice brand care dorește să aibă un impact asupra oamenilor. Ele ajută la crearea conștientizării mărcii, fiind un memento constant și promovând brandul fără a cere nicio contribuție suplimentară.
Nu contează dacă este vorba despre o lansare de produs nou, prospectarea clienților sau prezentarea unui proiect finalizat. Un roll up banner este una dintre cele mai bune modalități de a crește gradul de conștientizare.