Afișajele POSM eficiente au design care atrage atenția. Aceste modele trebuie să fie vizibile de la distanță, astfel încât clienții să poată fi atrași de afișaj chiar dacă se află la câţiva metri distanță.
Este esențial să fie utilizat un proces de imprimare de calitate pentru a te asigura că potenţialii clienţi pot vedea sigla mărcii tale din mai multe zone din magazin. Imaginile afișajului tău trebuie să fie clare, atractive și profesionale pentru a atrage cumpărătorii către produsul afișat.
Vei dori să lucrezi cu un producător de POSM Display de încredere, care oferă diverse opțiuni de imprimare pentru a-ţi satisface nevoile.
Cum să alegi metoda de imprimare pentru POSM Display?
Imprimarea litografică, flexografică și digitală creează imagini profesionale, de înaltă rezoluție și au un loc în lumea afișajelor POSM. Cel pe care îl alegi depinde în principal de următorii factori:
- Dimensiunea proiectului: de câte POSM Display ai nevoie să fie imprimate? Dacă ai o comandă mare, este mai rentabil să utilizezi imprimarea litografică sau flexografică. Imprimarea digitală este de obicei rezervată pentru comenzi mai mici.
- Design: vrei să imprimi o culoare personalizată sau detalii complicate? Tehnologia de imprimare digitală a evoluat pentru a produce imagini clare şi o calitate excepțională a imaginii.
- Cerințe de timp: dacă ai nevoie de POSM Display imediat, ia în considerare imprimarea digitală. Deoarece imprimarea digitală nu utilizează placi, aceasta poate fi finalizată mai rapid decât metodele litografice și flexografice.
Ce tipuri de modele poţi imprima pe un POSM Display?
Ai fotografii care spun povestea mărcii tale? Sau ai angajat un artist care să creeze un logo foarte detaliat pentru marca ta? Nu îţi fă griji – se poate transfera aproape orice imagine sau culoare pe un POSM Display. Aceasta pot include:
- Logouri
- Mascote
- Culori unice
- Modele
- Fotografii
- Operă de artă
- Simboluri
- Text
Ce materiale pot fi folosite pentru POSM Display?
Pot fi produse POSM Display din carton, lemn, metal, plastic, fibră de sticlă sau o combinație de materiale. Display-urile temporare sunt adesea construite din carton ondulat. Cartonul ondulat are multe beneficii, cum ar fi:
- Reciclabil: cartonul ondulat este fabricat din fibre reciclate, biodegradabile. Poţi ajuta la îmbunătățirea mediului alegând un material care nu va crea mai multe deșeuri și nu va contribui la amprenta de carbon.
- Personalizabil: cartonul ondulat este un material extrem de versatil și personalizabil. Se poate modela după cum îţi doreşti. Cu alte cuvinte, nu trebuie să îţi limitezi creativitatea atunci când proiectezi un POSM Display din carton ondulat.
- Economic: Cartonul ondulat este un material ieftin. Nu necesită costuri mari de forță de muncă, de producție sau de expediere în comparație cu alte materiale.
- Ușor, dar durabil: Deoarece cartonul ondulat nu este prea greu, este facil să îl muţi în diferite locuri dintr-un magazin. Este, de asemenea, un material relativ puternic, ceea ce înseamnă că îţi poţi stoca produsul în siguranță și îl poţi păstra îngrijit.
- Ușor de asamblat și instalat: nu trebuie să ai ciocan și cuie pentru a construi un POSM Display din carton. Vei aprecia cât de repede poţi pune aceste afișaje POSM împreună și poţi aduce produsele spre promovare extrem de rapid.
De ce să alegi POSM Display?
POSM este un acronim pentru Point of Sale Marketing sau Point of Sale Materials și este folosit pentru a afișa și promova produse la raft în magazine. În lumea de astăzi, companiile au nenumărate modalități de a-și promova produsul, de la reclame online la reclame TV. În ciuda multitudinii de opțiuni de publicitate digitală disponibile, promoțiile în magazine continuă să fie o parte esențială a marketingului. Marketingul la punctul de cumpărare este atât de eficient încât producătorii plătesc pentru ca produsele lor să fie afișate în locații privilegiate din cadrul unui magazin.
De ce sunt importante afișajele POSM?
Spre deosebire de reclame, afişajele POSM apar atunci când clienții fac deja cumpărături. Nu întrerup emisiunea TV preferată a unei persoane și nu blochează brusc ecranul atunci când cineva citește un blog. Afișajele POSM sunt plăcute din punct de vedere estetic și îi ispitește pe cumpărători să interacționeze cu produsul fără a fi prea insistent. Unele afișaje POSM pot include informații educaționale, care ar putea ajuta clienții să decidă ce să cumpere și să facă achiziţiile mai ușoare.
Oamenii petrec mult timp în magazine, așa că este logic să vizezi clienții în timp ce fac cumpărături, dornici să achiziţioneze ce le va plăcea. Cu un POSM uimitor, o companie poate zdrobi concurența și atrage atenția cumpărătorilor — tocmai când aceștia sunt pe cale să decidă ce produs să cumpere.
Dacă încă te întrebi dacă ai nevoie de un afișaj POSM remarcabil, iată mai multe motive pentru care aceste medii de publicitate joacă un rol esențial în mediul de retail și oferă mărcilor un avantaj competitiv:
Afișajele POSM întăresc alte forme de publicitate
Dacă ai investit timp și bani într-o campanie de marketing online, s-ar putea să te întrebi dacă merită să faci loc în bugetul tău de marketing pentru POSM Display. Atâta timp cât intenţionezi să vinzi produsul în magazine, vei dori să iei în considerare crearea unui POSM Display unic pentru marca ta, indiferent de câte alte forme de publicitate ai folosit.
Afişajele POSM ajung la clienți care ar putea să nu fie familiarizați cu produsele tale, chiar dacă ai o prezență online puternică. POSM Display completează, de asemenea, alte forme de publicitate și îi ajută pe clienți să-ți recunoască și să-ți amintească marca.
Afișajele POSM ajută cumpărătorii să decidă
Mulți cumpărători nu sunt siguri ce vor. Mulţi dintre cumpărători nu fac liste de cumpărături, iar unii iau decizii de cumpărare direct în magazin. Aceasta înseamnă că mulți oameni merg la cumpărături cu o minte deschisă și se așteaptă să fie influențați de publicitatea unui produs atunci când decid ce să cumpere. Unii cumpărători preferă să nu petreacă ore întregi în magazin și doresc să obțină rapid ceea ce au nevoie, chiar dacă au o listă de cumpărături. În orice caz, un POSM Display atrage atenția și arată clienților despre ce oferă un produs, astfel încât aceștia să poată lua cu ușurință o decizie.