Într-o lume online, poate fi ușor să vă lăsați sedus și să gândiți că ar trebui să vă puneți toată publicitatea în canalele online, dar nu trebuie să uitaţi de celelalte canale de publicitate tradiționale în încercarea de a fi mai vizibili. Deși, nu se poate nega că publicitatea s-a extins pe mai multe canale foarte interesante în ultimul deceniu, marketingul presupunând ceva care poate acum mai mult ca niciodată, necesită o atenție mai mare deoarece trebuie abordat în mai multe moduri dar unice, creativitatea fiind obligatorie.
- Vizual – puteți utiliza imagini captivante sau conținut media îmbogățit pentru a atrage atenția publicului.
- Conștientizare – puteți crește gradul de conștientizare al mărcii și vă puteți promova produsele și serviciile. În timp ce alte tipuri de publicitate sunt targetate astfel încât să ajungă la piața caldă și au obiective clare de vânzare, sistemele de afişaj cum ar fi bannerele roll up, people stopper şi steagurile personalizate aduc la cunoștință publicului si pot declanșa interesul – funcționează foarte bine pe obiective de brand awareness dar nu numai. Astfel de sisteme de afişaj au o acoperire mare și pot fi văzute de un număr mare de persoane.
- Direcționate – această formă de marketing ca și altele, oferă posibilitatea de a fi direcționată în funcție de subiect și interes
Avantajele sistemelor de afişaj roll up ca metodă de promovare:
Branding
Aceste materiale de marketing utile nu numai că vor atrage clienţi ci îi pot îndemna, de asemenea, să încerce să cumpere.
O concepție greșită despre bannerele de tip roll up este că acestea sunt utile nu numai în cadrul expozițiilor comerciale. Acestea pot fi utilizate într-o varietate de moduri pentru a vă accelera campaniile de marketing. De exemplu:
- Locuri în care oamenii stau la cozi.
- Zone de recepție și săli de așteptare.
- Săli de așteptare ale altor afaceri, adică un stand de afișare care prezintă produsele dvs
- Conferințe, seminarii și alte evenimente.
- Pentru promoții în magazin.
- Ca material promoțional în incinta partenerilor strategici
Cele de mai sus sunt doar cele mai frecvente utilizări și abordări, însă numărul modalităților este nelimitat și ține de cât de creativi și deschiși sunteți și implicit de strategia de marketing – de exemplu: vă puteți gândi la modalități nelimitate de a utiliza bannerele de tip roll up în funcție de linia de produse, competiție, profilul publicului, aplicabilitate și obiectivele pe care doriși să le atingeți.
Bannerele tip roll up sunt rapid și ușor de asamblat
Spre deosebire de alte tipuri de bannere, cele de tip roll up sunt extrem de ușor de asamblat. Așadar, dacă aveți o viitoare campanie de marketing care necesită un impact maxim şi costuri reduse, afișarea de bannere roll up sunt alegerea perfectă.
Avantajele steagurilor personalizate ca metodă de promovare:
Imprimarea de steaguri personalizate este una dintre cele mai eficiente metode de publicitate. Acestea pot fi montate aproape oriunde pentru uz interior sau exterior. Steagurile personalizate sunt ușor de transportat și pot fi utilizate pentru promovarea deschiderii unei companii, a unui produs sau serviciu nou, al unui eveniment special sau a unui eveniment sportiv şi nu numai.
De ce să folosiți steaguri personalizate?
Folosirea steagurilor personalizate este modalitatea perfectă ca oamenii să ajungă mai uşor la afacerea dvs. Aceste steaguri pot conține sigla, mesajele și imaginile dvs. unice ale mărcii, astfel încât să fie văzute de la depărtare.
Sunt un mod versatil de auto-reclamă: steagurile personalizate sunt o modalitate excelentă de a atrage atenția oamenilor, de a vă prezenta marca, produsele sau serviciile și de a obține în timp notoritate. Creșterea notorietății unui brand, va determina creșterea vânzărilor și automat creșterea valorilor mai multor indicatori de performanță care sunt urmăriți în cadrul unei strategii de marketing bine pusă la punct. Un alt avantaj pe care îl prezintă este acela că puteți opta pentru steaguri personalizate pentru interior sau pentru exterior sau de la caz la caz, pentru ambele variante.
Steaguri personalizate în culori atractive: acest lucru face o prezentare atractivă, care cu siguranță va capta atenția. Includerea unei varietăți de culori bine aleasă și aliniată la identitatea brand-ului poate fi o modalitate excelentă care să genereze reacții pozitive din partea potențialilor clienți și de ce nu, din parteaclienților.Cei din urmă pot fi impulsionați să vorbească mai mult despre marca dvs, astfel creându-se viralitate.
Sunt o opțiune de publicitate ieftină: publicitatea companiei dvs. vă poate costa foarte mulți bani – mai ales dacă vă gândiţi la publicitatea la televizor sau canale sociale – costurile încep să crească rapid. Prin urmare, este esențial să reduceți costurile acolo unde puteți – și ce modalitate mai bună de a economisi buget există, dacă nu cea prin steaguri personalizate?
Steagurile personalizate reprezintă investiția perfectă pentru afacerea dvs: fără probleme de costuri continue, spațiu publicitar sau crearea de anunțuri, steagurile publicitare au costul perfect pentru evenimentele și ofertele dvs. de afaceri. Cu steaguri personalizate, puteți, de asemenea, să vă promovați vânzările și promoțiile, fără a plăti peste cotele pentru publicitatea vânzărilor. Pur și simplu amplasaţi steagul personalizat și lăsați clienții să vină la dvs.
Puteți alege o locație optimă: multe companii se confruntă cu problema lipsei de spațiu orizontal pentru a utiliza eficient publicitatea în aer liber. Cu toate acestea, cu steaguri personalizate, care utilizează spațiu vertical, vă puteți promova în mod eficient afacerea. Aceasta este o soluție perfectă pentru un spațiu aglomerat, unde puteți plasa steagul dvs. publicitar în locația ideală, fără a perturba pe nimeni.
Alegerea de people stopper ca metodă de promovare:
People stopper-ul este un sistem de afişare convenabil datorită faptului că este foarte uşor de utilizat şi că are un preţ mic în relaţie cu suprafaţa de print disponibilă. People stopper este un sistem de afişaj denumit şi capră sau panou sandwich sau panou stradal, este recomandat pentru afişarea spre exemplu a meniului zilei pentru industria HoReCa, pentru diverse atenţionări precum podea umedă sau păstrare distanţare socială şi chiar pentru zone de retail pentru promovarea de produse, fiind un excelent suport de mesaje de marketing şi comunicare.
Atrageți atenția cu people stopper: plasarea strategică a semnului dvs. vă ajută să captivați atenția potențialilor clienți în timp ce merg pe stradă sau în magazinul dvs. A avea un semn fizic și atractiv precum people stopper cu siguranţă veţi reuși să transmiteți mesajul și să captați atenția.
Păstrează interesul oamenilor: odată ce people stopper a atras atenția oamenilor, trebuie să le păstreze și interesul. Puteți utiliza câteva cuvinte concise și descriptive pe semnul dvs. pentru a menține interesul și a determina continuarea acțiunii dacă mesajul are un astfel de obiectiv.Puteți folosi o grafică atrăgătoare pentru a-i face pe oameni să zâmbească sau să râdă.
Există multe alte avantaje ale utilizării sistemelor de afişaj. Cu sisteme de afişaj de calitate, vă puteți ajuta numele să iasă în evidență. Aceste metode de promovare permit oamenilor să știe că existaţi și ce oferiţi. Utilizaţi sisteme de afişaj pentru a informa oamenii despre produsele pe care le oferiţi şi deveniţi şi mai cunoscuţi.