Standuri POSM Display

Atrage oamenii în magazinul tău cu ajutorul standurilor POSM Display!

Un afișaj POSM (Point of Sales Materials) este un tip de publicitate de vânzare în care bunurile sunt afișate aproape, lângă sau într-o locație de cumpărare. Cu siguranță, acele afișaje sunt folosite cu scopul de a atrage atenția clienților asupra produselor și de a-i încuraja să facă achiziții.

Tipuri de standuri POSM Display

Poți descoperi că există o gamă largă de afișaje la punctele de vânzare în magazine, inclusiv:

  • Floor Display
  • Palet Display
  • CHEP Display
  • Counter top display
  • Display cu agățătoare
  • POSM Display-uri forme speciale

De ce ai nevoie de un standuri POSM Display?

Produsele de pe acele afișaje sunt în mod normal articole care nu apar inițial pe listele de cumpărături ale clienților. Ecranele punctelor de vânzare oferă clienților o reprezentare intuitivă a produselor și scopurile adecvate pentru achiziționarea acestor articole. De asemenea, dacă sunt anumite produse pe care vrei să le promovezi, standurile POSM Display te vor ajuta cu siguranță.

De asemenea, poți plasa strategic produse low-cost în apropierea punctului de vânzare cu speranța că, clienții cumpără articole suplimentare. Spre deosebire de articolele plasate pe rafturile tale, clienții au nevoie doar de câteva secunde pentru a decide dacă doresc sau nu să cumpere produse prezentate pe standuri POSM Display.

De ce funcționează marketingul prin standuri POSM Display?

Majoritatea consumatorilor fac achiziții impulsive. Motivul pentru care standurile POSM Display sunt folosite este pentru că sugerează o vânzare. Dacă un client face deja o achiziție, este mai probabil să se simtă confortabil cumpărând și produse suplimentare, mai puțin costisitoare.

De aceea, prezentarea articolelor cu preț scăzut în apropierea casei de marcat sau a punctului de vânzare al magazinului este o modalitate atât de eficientă de vânzare încrucișată.

Cum faci standuri POSM Display?

Înainte de a realiza standuri POSM Display, este important să iei în considerare câteva întrebări:

  • Care este intenția afișajului? Va fi afișajul parte a unei promoții mai ample, cum ar fi o ofertă „cumpăra un produs şi îl primești pe al doilea gratuit”? Ce fel de produse va prezenta afișajul?
  • Care va fi publicul țintă? O parte importantă a răspunsului la această întrebare este despre înțelegerea tipului de magazin în care va fi afișajul tău. Ce fel de oameni cumpără? Ce beneficii ale produsului tău vor atrage acel public specific?
  • Unde va fi folosit display-ul? Va fi afișajul pe culoar? În mijlocul unui spațiu larg deschis? Aceste întrebări te vor ajuta să înțelegi dimensiunea standurilor pentru a te asigura că afișajul tău iese în evidență și captează atenția.

Produse care pot fi folosite pentru standuri POSM Display

Deși orice produs poate fi expus pe standuri POSM Display, se recomandă ca bunurile de proximitate să fie cele mai puternice. Poți lua în considerare următoarele articole, și anume:

  • Băuturi care nu sunt alcoolice
  • Bomboane și batoane de ciocolată
  • Gumă de mestecat
  • Cărți cu benzi desenate și reviste
  • Tutun și brichete
  • Articole unice
  • Produse care se vând în vrac

Beneficiile standurilor POSM Display

Avantajul unor standuri POSM Display este că pot contribui la creșterea vânzărilor globale prin creșterea numărului de articole achiziționate de un client.

Poți folosi standul POSM Display pentru a promova oferte, accesorii, consumabile și orice alte articole care este posibil să nu fi fost pe lista de cumpărături inițială a unui client.

Lucruri la care trebuie să te gândești atunci când alegi standuri POSM Display

Asumă-ți riscuri

Este bine să utilizezi culori strălucitoare, fonturi mari și imagini caracteristice. Scopul este ca aceste atribute să te ajute să atragi atenția clienților.

Prezintă beneficiile produselor

Ce beneficii obțin clienții utilizând produsul tău? Oportunitatea de a răspunde la întrebare este la afișajul punctului de vânzare. Subliniază avantajele cumpărării a ceva, care ar satisface atât cumpărătorii impulsivi, cât și alții care se gândesc la asta de ceva vreme.

Fă-le unice

Personalizarea împuternicește fiecare campanie de marketing, iar niște standuri POSM Display nu ar trebui să facă excepție. Desigur, nu poți adapta mesajul pentru fiecare membru al publicului țintă. Cu toate acestea, folosind un limbaj orientat spre acțiune, poți face standuri POSM Display potrivite comunității tale ideale de clienți.

Locația și produsul prezentat

Pentru ca un afișaj POSM să fie eficient, locația sa și produsul prezentat trebuie să meargă mână în mână. Să presupunem că afișezi un produs de curățat pantofi. Nu ar avea sens să amplasezi acel afișaj lângă îmbrăcăminte, ar fi mult mai logic să îl plasezi lângă produsul pe care îl completează cel mai bine: pantofi.

Design

Cum se potrivesc standurile POSM Display cu designul general al magazinului tău? Ia în considerare totul, de la cele cinci simțuri ale clienților, până la concepte de design precum echilibrul și contrastul. Înțelegerea modului în care niște standuri POSM Display se pot potrivi cu merchandisingul vizual general va avea un efect mai puternic.

Promovează oferte speciale

Marketingul prin standuri POSM Display este, de asemenea, o modalitate excelentă de a promova anumite produse sau de a evidenția orice campanie în desfășurare pe care o ai în magazin. Punctul de achiziție este locul perfect pentru a prezenta produse sau semnalizări de oferte care detaliază reduceri specifice, produse noi sau campanii sezoniere.

Personalul tău este la fel de important. Ei trebuie să aibă cunoștințe despre ofertele și promoțiile active, astfel încât să poată informa clienții despre acestea odată ce au ajuns la casă. Asigură-te că îți instruiești personalul cu privire la promoțiile în desfășurare şi tacticile de vânzare sugestive pentru a-i ajuta să motiveze clienții să cumpere.

Profită la maximum de marketingul prin standuri POSM Display

Suprafața spațiului de vânzare cu amănuntul este limitată. Deși nu dorești să supra aglomerezi spațiul, cu siguranță vrei să utilizezi magazinul pentru a-ți promova produsele și a genera mai multe vânzări. Și aici intervine marketingul prin standuri POSM Display, care este extrem de util. Creezi oportunități suplimentare de vânzări și crești vânzările.

Standurile POSM Display sunt o metodă bună de a provoca achiziții impulsive. Dacă poți cumpăra standuri POSM Display intuitive și bine concepute, poți crește semnificativ gradul de cunoaștere a mărcii şi îți poți crește veniturile din vânzări.

Your email address will not be published. Required fields are marked *