Stickere personalizate și autocolantele pentru geamuri necesare pentru o afacere offline

O afacere offline este tangibilă și deschide conexiunile personale din lumea reală. Stickerele personalizate și autocolantele pentru geamuri pot ajuta, să ducă mesajele brandului dumneavoastră către orice persoana ce le observă.

Astăzi, mulți oameni încă nu își dau seama de puterea mediului online și folosirea stickerelor și a autocolantelor. De fapt, aceste mici lucruri pot trimite mesaje despre orice, chiar dacă design-ul lor constă doar într-un logo simplu sau mai amplu. Cu ajutorul autocolantelor, puteți crește expunerea brandului și a produselor din afacerea dumneavoastră.

Stickere personalizate și autocolante pentru vehicule!

 

Vă puteți crește vânzările semnificativ cu ajutorul acestor stickere pe diferite vehicule. Vehiculele cu diferite stickere sunt atrăgătoare din punct de vedere vizual, deoarece atrag atenția oamenilor în timp ce sunt pe drum sau în trafic. În plus, este un mod perfect de a ajunge la clienți și este un mod organic, eficient și cu preț redus de a face publicitate pe piața locală. Vehiculele companiei dumneavoastră sunt vizibile și observate de foarte mulți șoferi, pasageri, navetiști în tranzit și pietoni, toți fiind potențiali clienți.

De exemplu, puteți crea diferite modele de stickere ce generează interes asupra afacerii dumneavoastră, aplicându-le pe bara din spate a mașinii. În acest fel, puteți oferi întrebări altor șoferi sau a pasagerilor acestora despre produsul sau serviciul dumneavoastră, în timp ce stați în trafic.

Aplicarea unor stickere personalizate pe un vehicul de companie poate câștiga cu ușurință zeci de mii de impresii pentru propria afacere. Aceasta este o mare rentabilitate a investiției, deoarece un autocolant auto este o achiziție unică, care poate dura ani de zile.

Indiferent dacă sunteți proprietar de afacere mică, comerciant, dentist sau avocat, marketingul autocolantelor auto vă poate ajuta să vă sporiți afacerea la un buget redus. Ajută la crearea vizibilității care generează interes și curiozitate, ceea ce creează, de asemenea, conversații în trafic.

Aplicarea unui sticker în diferite vitrine.

 

Când decideți să plasați autocolante, luați în considerare câți oameni le pot vedea. Puteți estima rapid traficul pietonal exterior cu ajutorul unui studiu observațional rapid. De câteva ori pe zi, numărați oamenii ce trec pe lângă fiecare fereastră a afacerii dumneavoastră. De asemenea, este posibil să utilizați date vizuale de la camerele de securitate pentru aceste estimări.

Aspectul exterior al vitrinelor este unul dintre cei mai influenți factori în direcționarea traficului stradal către afacerea offline pe care o aveți. Aplicarea unor stickere pe vitrine trebuie să fie atractive și primitoare, cu toate informațiile despre brandul companiei și în cazul în care există promoții prezente pe site. Aceste stickere sunt rezistente la praf, apă și pot rezista foarte ușor celor patru anotimpuri.

Dacă aveți o vitrină sau un birou accesibil, stickerele și autocolantele pentru ferestre pot fi o modalitate ușoară de a-i anunța pe cei care trec pe lângă vitrine, despre promoțiile sau produsele lunii pe care le oferiți. Acest lucru le poate atrage atenția, chiar și atunci când este încheiat programul de lucru.

De asemenea, puteți utiliza autocolante pentru ferestre pentru a vă promova și rețelele sociale, WiFi gratuit și alte informații. Pentru aceste autocolante decorative de ferestre, se folosește un material clar sau transparent, ce poate îmbunătății culoarea logo-ului și a design-ului dumneavoastră. Puteți câștiga cu ușurință atenția unui client doar cu ajutorul acestor stickere.

Utilizați un sticker cu logo-ul dumneavoastră dacă doriți să fie simplu sau puteți folosi autocolante cu tot felul de citate motivaționale sau informații importante. Cea mai bună parte este că anumite autocolante pentru ferestre se vor desprinde fără a lăsa nici un fel de deteriorare sau reziduuri pe sticlă.

Folosirea stickerelor în loc de etichete!

 

Ambalarea produselor dumneavoastră poate avea un impact mare asupra modului în care clienții vă percep brandul. Un sticker personalizat al produsului poate fi modalitatea perfectă de a vă scoate în evidență ambalajul, adăugând în același timp o notă de design propriu. Etichetele pot fi utilizate în mai multe scopuri de marketing diferite. Majoritatea proprietarilor le folosesc pentru a-și afișa siglele de marcă și pentru a promova produsele către clienți.

În zilele noastre, tot mai mulți oameni sunt conștienți de eficiența stickerelor și a autocolantelor pentru produse. Prima impresie contează întotdeauna, deoarece arată clienților personalitatea brandului pe care îl aveți și doriți să îl prezentați. A doua impresie se întâmplă atunci când oamenii citesc conținutul stickerelor, ceea ce ar trebui să le stârnească în mod ideal curiozitatea, interesul și încrederea în afacerea dumneavoastră.

Avantajele folosirii stickerelor și a autocolantelor pentru afacere!

 

  1. Crește recunoașterea brandului. Când vine vorba de brand, autocolantele pentru ferestre sunt o modalitate excelentă de a spori recunoașterea afacerii dumneavoastră. Includerea siglei și a numelui companiei pe un sticker lipit de o vitrină poate ajuta la creșterea gradului de atragere a potențialilor clienți.
  2. Furnizați informații despre afacere. Un autocolant pe fereastră este, de asemenea, ideal pentru comunicarea tuturor informațiilor utile pe care doriți să le cunoască clienții dumneavoastră. Programul de desfășurare a activității, serviciile de bază, precum și numărul dumneavoastră de telefon și site-ul web.
  3. Media Sociala. Personalizați-vă autocolantul și stickerele pentru a vă promova toate profilurile sociale, astfel încât clienții și potențialii clienți să știe cum să vă găsească afacerea pe Facebook, Google, Instagram, oriunde aveți o prezență socială. Fiind mult mai ușor pentru diferite persoane, deoarece mediul online este mult mai potrivit pentru era tehnologiei.
  4. Evidențiați promoțiile. Autocolantele personalizate vă permit să scoateți în evidență promoțiile pe care le aveți și sunt o modalitate excelentă de a obține cele mai recente mesaje promoționale. Pe măsură ce promoțiile dumneavoastră se schimbă pe tot parcursul anului, înlocuiți pur și simplu autocolantul ferestrei cu altul nou.

Modul în care stickerele și autocolantele vă pot ajuta să vă stimulați afacerea!

 

Un autocolant geamuri este un instrument simplu, dar puternic pentru companiile care doresc să-și îmbunătățească marketingul în vitrină si și să construiască recunoașterea brandului. Clienții care trec pe lângă afacerea dumneavoastră vor observa probabil orice autocolant lipit pe fereastră.

Nici o afacere nu ar trebui să ignore acest instrument de marketing puternic, cu costuri reduse. Există mai multe moduri în care vă puteți promova afacerea pe care o aveți, produsul sau serviciul, doar cu un mic autocolant.

Your email address will not be published. Required fields are marked *